SİZLERE DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMEK İÇİN ALTYAPIMIZI DEĞİŞTİRDİK. LÜTFEN ÜYELİK BİLGİLERİNİZİ KONTROL EDİNİZ.
SİZLERE DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMEK İÇİN ALTYAPIMIZI DEĞİŞTİRDİK. LÜTFEN ÜYELİK BİLGİLERİNİZİ KONTROL EDİNİZ.
SİZLERE DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMEK İÇİN ALTYAPIMIZI DEĞİŞTİRDİK. LÜTFEN ÜYELİK BİLGİLERİNİZİ KONTROL EDİNİZ.

Teslimat

Milano Gurme’ye vermiş olduğunuz siparişler; Cumartesi - Pazar günleri vermiş olduğunuz siparişler Pazartesi günü işleme alınmaktadır. Elimizde olmayan sebeplerden dolayı zamanında teslim edilemeyecek ürünler tarafınıza bildirilecek, dilediğiniz takdirde ürün veya siparişinizin tamamı iptal edilecektir. Saat 12:00’den sonra vermiş olduğunuz siparişler, bir sonraki iş günü işleme alınmaktadır.

Her ürünün açıklamasında, kaç gün içinde kargoya verileceği belirtilmiştir, "İncele" butonuna tıklayarak görebilirsiniz.

Siparişinizde donuk veya +4 c ürün bulunması ve teslimatın Cumartesi gününe denk gelmesi durumunda, siparişiniz Pazartesi günü kargoya gönderilir. Ancak, teslimatınız Cumartesi gününe denk geliyorsa-talep etmeniz durumunda-kargonuz şube teslimi olarak gönderilebilir. Bunun için müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da mail ile talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Böyle bir durumda, kargonuzu saat 13:00'e kadar şubeden almanız gerekmektedir. Kargo şirketleri Cumartesi günleri saat 13:00’e kadar hizmet vermektedir.

Kargo şirketleri mesai günleri saat 09:00 - 18:00 arası, Yurtiçi Kargo Cumartesi günleri 09:00 - 13:00 arası dağıtım yapmaktadırlar. Siparişleriniz, kargo şubesinin dağıtım programı dâhilinde bu zaman zarfında teslim edilir. Teslimat, talep etmiş olduğunuz özel bir saatte yapılamaz. Bu, ancak kargo şubesinin dağıtım programına uyması halinde mümkün olabilir. Bu gibi durumlarda sorun yaşamamak için kargonuzun şube teslimi olarak gönderilmesini talep ediniz, aksi halde istediğiniz saatte teslim edilemeyebilir. Adresinizde bulunamadığınız, kargo şirketi teslimatınızı yapamadığınız durumlarda kargo şirketleri ikinci kez adresinize gelerek teslimat yapmaz. Böyle bir durumda kargonuzu dağıtımımızı yapan kargo şirketi şubesinden almak durumunda kalabilirsiniz.

Siparişleriniz, aksi belirtilmedikçe Yurtiçi Kargo ile teslim edilecektir. Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğinizi, alışverişinizi tamamladıktan sonraki adımda, ödeme yapmadan önce görebilirsiniz. Kargo ücreti, alışverişinizin hacmine veya ağırlığına göre otomatik olarak hesaplanmaktadır.

Siparişinizin anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının dışında başka bir kargo firması ile gönderilmesini istediğinizde, kargonuz"Ücret Alıcı"olarak gönderilecektir. Böyle bir durumda firmamız, teslimattaki gecikmeler veya kargo ücretinden dolayı yaşanacak problemlerden sorumlu tutulamaz.


Milano Gurme sadece ödeme işlemi tamamlanmış siparişleri göndermektedir, kapıda ödeme sistemi yoktur. Ödeme işlemlerinizi kredi kartı, mail order veya banka havalesi ile yapabilirsiniz.

 

Hasarlı Ürünlerin İadesi - Değişimi


Teslim aldığınız kargonuzdan herhangi bir ürünün hasarlı çıkması durumunda ürünün resmini çekerek info@milanogourmet.com.tr mail adresine gönderiniz. Gerekli inceleme yapıldıktan sonra iade işlemi yapılacaktır.

Sipariş Durumu Açıklamaları

Onay Bekliyor:Siparişiniz başarıyla tamamlanmıştır. Siparişiniz Havale/Eft ödeme kontrolü yapıldıktan sonra onaylanacaktır.

Sipariş Onaylandı:Siparişinizin ödeme işlemi kontrol edilmiş ve onaylanmıştır. Siparişiniz hazırlık aşamasındadır.

Siparişiniz Kargoya Gönderildi:Siparişiniz hazırlanmış ve kargoya teslim edilmiştir. Kargo gönderi bilgileri saat 20:00'den sonra sisteme girildiği için "kargoya teslim edildi" durumuna getirilememiştir.

Kargoya Teslim Edildi:Siparişiniz kargoya teslim edilmiş ve kargo gönderi bilgileri sisteme girilmiştir. Web sitemize üye girişi yaptıktan sonra sipariş formunuzda kargo gönderi bilgilerini görebilirsiniz. Kargo gönderi bilgileri sistemde kayıtlı mail adresinize otomatik olarak gönderilmektedir.

''Milano Gurme’den Teslim Alınacak Siparişler''

Dilediğiniz takdirde siparişlerinizi Milano Gurme’den teslim alabilirsiniz. Milano Gurme’den teslim alacağınız siparişlerinizle kargo ücreti alınmaz. Alışverişinizi tamamladığınızda karşınıza gelen kargo seçeneklerinde "Siparişimi Milano Gurme’den Teslim Alacağım" seçeneğini işaretlemelisiniz.

Milano Gurme’den teslim alacağınız siparişlerinizin ödemesini şirketimizde yapabilirsiniz. Nakit ödeme yapmak istiyorsanız, ödeme seçeneklerinde "Havale / EFT" , kredi kartı ile ödeme yapmak istiyorsanız "Kredi / Banka Kartı " seçeneğini işaretlemelisiniz.

Teslimattan Kaynaklanan Problemler

Milano Gurme, sipariş ettiğiniz ürünleri kargo firmaları aracılığıyla teslim etmektedir. Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri -ezik, ıslak, darbe almış, yırtılmış vs- kargo elemanıyla birlikte açıp, ürünlerin hasar görüp görmediğini kontrol ediniz. Ürünler hasar gördüğü takdirde teslim alıp, durumu kargo elemanlarına bir tutanakla tespit ettiriniz. Tutanağın bir kopyasını Milano Gurme’ye ileterek ürünlerin eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilmesini veya para iadesi talep ediniz.

Kolinin dışında herhangi bir hasar görülmediği fakat içindeki ürünlerin hasarlı olduğu durumlarda; hasarlı ürünün koli içindeki resmini çekerek siparis@milanogourmet.com.tr adresine mail ile gönderiniz ve +90 530 938 81 69  numaralı telefonu arayarak hasar bildiriminde bulununuz.

Kolinizi açarken kesici aletlerin koli içindeki ürünlerin ambalajlarına zarar verebileceğini göz önünde bulundurarak ambalajı dikkatlice açınız.

İade Şartları


Milano Gurme’den satın almış olduğunuz herhangi bir ürünü 7 gün içerisinde, faturası ile birlikte (2 nüsha) gerekçe göstermeden iade edebilirsiniz. İade işlemlerinde, kargo gönderi ve iade bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek para iadesi -ödeme şeklinize göre- kredi kartınıza ya da banka hesabınıza yapılır. İade, orijinal ambalajı ile yapılmalıdır. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, yırtılma, tahrip, kullanılma vb. durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği şekilde iade edilmemesi durumunda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez. İade edilen ürünlerin gönderi bedeli müşteriye aittir.

 

Donuk veya+ 4 c ürünlerde iade veya değişim kabul edilmez.

 

Donuk Ürün Teslimatı

Donuk ürün teslimatını tercih etmeniz halinde kuru buz ile yapılmaktadır. 1 Adet  jel buz 5-6 Kg`a kadar ürünün 36-48 saate kadar çözülmeden donuk kalmasını sağlar. 1 adet jel  buz  Donuk ürün fiyatları çok farklı olduğu için jel buz  ücreti ürün maliyetlerine yansıtılamamaktadır. Milano Gurme, jel Buz'u sadece hizmet amaçlı kullanmaktadır. Ürün fiyatı üretici firma tarafından belirlenmektedir, kâr amaçlı satılan bir ürün değildir.

Donuk ürünlerde iade veya değişim kabul edilmez. Siparişiniz kargoya verildikten sonra size gönderilen bilgi mailindeki kargo takip numarası ile kargonuzu takip etmenizi, teslimatta bir problem olduğu takdirde firmamızı mesai saatlerinde bilgilendirmenizi rica ederiz. Kargodaki gecikmelerden veya adresinizde bulunamadığınız durumlarda teslimatın yapılamamasından dolayı Milano Gurme sorumlu tutulamaz.